

Служба автомобільних доріг в Івано-Франківській області шукає підрядника для виконання поточного дрібного ремонту автодороги Т-09-10 Бурштин-Калуш
Для поліпшення експлуатаційних якостей та забезпечення безпеки дорожнього руху автомобільна дорога потребує виконання робіт з будівництва та реконструкції окремих ділянок та капітального ремонту по всій протяжності.
Служба автомобільних доріг в Івано-Франківській області шукає підрядника для виконання поточного дрібного ремонту та експлуатаційного утримання автомобільної дороги загального користування державного значення Т-09-10 Бурштин-Калуш на ділянці км 0 +000 - км 32 + 862. Про це повідомляє безкоштовний сайт тендерів tendergid.ua. Виконавець робіт буде визначений через електронну систему Prozorro згідно з вимогами Закону України «Про публічні закупівлі».
згідно з оголошенням, розміщеним по посиланню https://tendergid.ua/tender/1753530/, очікувана вартість робіт становить 65 063 183 гривень.
Мережа автомобільних доріг є невід'ємною частиною єдиної транспортної системи, що забезпечує роботу всіх галузей промисловості та сільського господарства, соціальний розвиток суспільства.
Стан розвитку дорожнього господарства Кольського району сьогодні свідчить про певні труднощі, обумовлених недостатнім фінансуванням дорожньо-ремонтних робіт порівняно з нормативними потребами.
Територіальна дорога загального користування державного значення Т-09-10 Бурштин - Калуш, протяжністю 32,8 км, має чорне удосконалене покриття. Протяжність територіальної дороги становить 23,7 км.
протягом останніх десятиліть автомобільна дорога підтримується в проїзному стані за рахунок коштів на експлуатаційне утримання. У результаті недостатнього фінансування не витримані міжремонтні терміни. Конструкція дорожнього одягу не відповідає сьогоднішнім навантажень та інтенсивності руху.
Стан покриття незадовільний (значна сітка тріщин, колійність, вибоїни, проломи покриття та основи дорожнього одягу, невідповідність поперечного профілю вимогам діючих нормативів, руйнування кромки проїзної частини, занижені узбіччя).
Для поліпшення експлуатаційних якостей та забезпечення безпеки дорожнього руху автомобільна дорога потребує виконання робіт з будівництва та реконструкції окремих ділянок та капітального ремонту по всій протяжності.
Враховуючи обмежене фінансування, в першу чергу для забезпечення безаварійної експлуатації автомобільної дороги необхідно виконати поточний дрібний ремонт окремими ділянками, з урахуванням існуючого стану покриття і фактичної інтенсивності руху автомобільних засобів.
Метою проведення європейських торгів Prozorro є проведення поточного ремонту дорожнього покриття автомобільної дороги Т-09-10 Бурштин-Калуш на ділянці км 0 +000 - км 32 + 862 державного значення для поліпшення транспортно-експлуатаційного стану автомобільної дороги, умов безпеки руху автотранспорту.
" Поточний ремонт автодороги забезпечить:
- розвиток транспортної інфраструктури Івано-Франківської області, поліпшення стану автомобільного сполучення між регіонами;
- підвищення рівня конкурентоспроможності Прикарпаття, подальший розвиток інфраструктури населених пунктів та сільської місцевості;
- значне поліпшення транспортної доступності в межах Івано-Франківської області і якість транспортних послуг;
- підвищення соціально-економічного розвитку промислових районів області, рівня їх інноваційної, інвестиційної привабливості та здібності;
- комфортне і безпечне життєве середовище для людини, підвищення стандартів життя у сільській місцевості, істотне поліпшення безпеки дорожнього руху та екологічного стану природно-ресурсного потенціалу.
Згідно кошторисної документації по поточному ремонту автомобільної дороги Т-09-10 Бурштин-Калуш на ділянці км 0 +000 - км 32 + 862 передбачені заходи:
- Влаштування вирівнювального шару основи з щебеню 0-40 мм, марка М1000;
- Регенерація конструктивних шарів дорожнього одягу за технологією "холодний ресайклінг";
- Пристрій вирівнюючого шару із гарячої крупнозернистої пористої асфальтобетонної суміші;
- Ущільнення асфальтобетонного шару котками гладковальцевимы;
- Влаштування верхнього шару покриття товщиною 5 см з гарячої щільної дрібнозернистої асфальтобетонної суміші;
- Зміцнення узбіч гравійно-піщаною сумішшю.