

В Житомирі планується створення ЦНАП у форматі «Прозорий офіс»
Це дозволить створити доступні та зручні умови для отримання суб'єктами звернень адміністративних послуг.
Управління капітального будівництва Житомирської міської ради оголошує про проведення відкритих торгів в електронній системі Prozorro згідно з вимогами чинного законодавства України.
Згідно з оголошенням, опублікованим за посиланням https://tendergid.ua/tender/1951723/планується реконструкція приміщень адміністративної будівлі м. Житомира, пов'язана із створенням та забезпеченням функціонування центрів надання адміністративних послуг, у тому числі послуг соціального характеру, у форматі «Прозорий офіс» за адресою: м. Житомир, вул. Перемоги, 55. Очікувана вартість проведення робіт складає 38 116 177 гривень.
Необхідність реалізації проекту пов'язана з виконанням вимог Закону України «Про адміністративні послуги» щодо забезпечення доступності та поліпшення якості надання адміністративних та соціальних послуг.
В ЦНАП у форматі «Прозорий офіс» буде надаватися більше 200 видів соціальних і адміністративних послуг від реєстрації бізнесу до отримання пенсійного посвідчення та оплати комунальних послуг з можливістю обслуговувати до 700 відвідувачів на добу.
Такі офіси вже успішно працюють у багатьох обласних центрах України, зокрема у Києві, Вінниці та Харкові.
Створення ЦНАП у форматі «Прозорий офіс» стане логічним етапом процесу впровадження нової філософії відносин між владою і жителями Житомира. Головне завдання, щоб будь-який громадянин прийшов в одне приміщення і міг отримати весь пакет необхідних послуг з максимальною доступністю.
Передбачена реконструкція будівлі загальною площею 2,0 тис. кв. м, з облаштуванням нового, сучасного адміністративного центру «Прозорий офіс», який буде відповідати вимогам чинного законодавства України, із забезпеченням всією необхідною технікою, обладнанням та меблями.
Реалізація запланованих заходів передбачається протягом 2019 року.
Користувачами центру надання адміністративних послуг буде населення м. Житомира, чисельність якого становить 271,0 тис. чол.
Передбачена реконструкція будівлі загальною площею 2 тис. м. кв., а саме:
- Демонтажні роботи;
- Електропостачання та електроосвітлення;
- Ремонт систем внутрішнього водопостачання та водовідведення;
- Влаштування санвузлів для відвідувачів і персоналу;
- Опалення;
- Вентиляція та кондиціювання;
- Перепланування приміщень;
- Встановлення інформаційних терміналів;
- Установка системи контролю доступу;
-Установка системи керування чергою;
- Встановлення системи відеоспостереження;
- Придбання офісних меблів для облаштування приміщень, комп'ютерної техніки та обладнання для облаштування робочих місць адміністраторів;
- Благоустрій території.
Реалізація всіх запланованих заходів дозволить створити доступні та зручні умови для отримання суб'єктами звернень адміністративних послуг, підвищити рівень обізнаності суб'єктів звернень про адміністративні послуги, зменшити фінансові та часові витрати суб'єктів звернень під час отримання адміністративних послуг, підвищити якість надання адміністративних послуг, забезпечити інформаційну відкритість та прозорість діяльності суб'єктів надання адміністративних послуг, створити нові робочі місця.
Проведення відкритих торгів заплановано на 22 серпня 2019 року. Подати тендерні пропозиції необхідно до 21 серпня 2019 року.