

У місті Торецк буде створено Центр надання адміністративних послуг
Як стало відомо, планується облаштування нового, сучасного приміщення ЦНАП, який буде відповідати вимогам чинного законодавства
Військово-цивільна адміністрація міста Торецк Донецької області проводить відкриті торги в електронній системі Prozorro
Як стало відомо, планується реконструкція адміністративної будівлі по проекту «Підвищення якості та доступності надання адміністративних послуг р. Торецк шляхом створення Центру надання адміністративних послуг» за адресою: р. Торецк, вул. Дружби, 24а. Очікувана вартість закупівлі - 4 120 422.80 гривень. Проведення торгів заплановано на 17 жовтня 2017 року. Деталі закупівлі – на сайті tendergid.ua при переході по посиланню https://tendergid.ua/tender/1192487/
Торецк - місто обласного значення в Донецькій області з населенням 71 тис. осіб, і кількістю внутрішньо переміщених осіб близько 8 тис. осіб. На території міста здійснюють господарську діяльність понад 400 юридичних осіб і понад 1900 фізичних осіб - підприємців.
До липня 2014 року Центр надання адміністративних послуг знаходився в адміністративній будівлі Торецкого міської ради, однак після масштабної пожежі, що сталася в будівлі під час проведення заходів АТО, ЦНАП, розміщується у вбудованому приміщенні житлового будинку.
В 2016 році, згідно чинному законодавству, органам місцевого самоврядування передалися повноваження з реєстрації місця проживання, прав на нерухоме майно та їх обтяжень, державної реєстрації юридичних осіб, громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи, та фізичних осіб - підприємців, що істотно підвищило навантаження на ЦНАП,. Необхідність виконання зазначених вище вимог законодавства обумовлює необхідність збільшення кількості адміністраторів і, відповідно, робочих місць для них. Пропускна здатність ЦНАП, повинна збільшитися до 130 чоловік на день, при цьому, близько 80% адміністративних послуг надаватимуться безпосередньо адміністратори ЦНАП,.
Існуюче приміщення центру не дозволяє забезпечити достатньо місця для щоденного прийому великої кількості одержувачів адміністративних послуг, не забезпечує площі для розміщення і зберігання картотек з питань реєстрації фізичних осіб та реєстраційних справ, передача яких виконавчих органів міських рад передбачена чинним законодавством України.
Для приведення обраного приміщення у відповідність передбачено провести реконструкцію внутрішніх приміщень та фасаду, облаштування робочих місць адміністраторів меблями, технікою та обладнанням, облаштування зони очікування з встановленням системи «Електронна черга» і закритої зони.
Як стало відомо, планується облаштування нового, сучасного приміщення ЦНАП, який буде відповідати вимогам чинного законодавства, забезпечення його всією необхідною технікою, обладнанням та меблями.
Виконання робіт передбачається протягом 2017 року.
Зовнішні роботи:
- оздоблення фасадів з утепленням зовнішніх стін вище відмітки підлоги першого поверху;
- заміна дерев'яних вікон на металопластикові;
- заміна покрівлі з утепленням;
- влаштування пандуса чи підйомника, на вході в будівлю;
- облаштування зовнішнього назви об'ємними літерами з підсвічуванням.
Внутрішні роботи:
- перепланування приміщень частини першого поверху з влаштуванням відкритої зони для відвідувачів, робочих місць для адміністраторів і закритих зон для зберігання архівів;
- влаштування санвузлів для відвідувачів і персоналу;
- електропостачання та електроосвітлення;
- ремонт системи опалення;
- ремонт систем внутрішнього водопостачання та водовідведення;
- пристрій автоматичної пожежної сигналізації.
Крім цього, планується придбання офісних меблів для облаштування приміщень, комп'ютерної техніки та обладнання для облаштування робочих місць адміністраторів.