Наказом Державної служби статистики України від 26.11.2012 N 485Про затвердження форми державного статистичного спостереження N 1-торги (квартальна) Звіт про проведення закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти
ДЕРЖАВНА СЛУЖБА СТАТИСТИКИ УКРАЇНИ
(Держстат України)
НАКАЗ
26.11.2012 м. Київ N 485
Про затвердження форми державного статистичного
спостереження N 1-торги (квартальна) "Звіт про
проведення закупівель товарів, робіт і послуг за державні
кошти"
Відповідно до статей 4, 12, 14, 18 Закону України "Про державну статистику", ураховуючи положення статей 80, 81 Цивільного кодексу України, частини 8 статті 19 Господарського кодексу України, частини 5 статті 7 Закону України "Про здійснення державних закупівель", з метою подальшого вдосконалення державного статистичного спостереження й отримання повної, всебічної та об'єктивної статистичної інформації
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити форму державного статистичного спостереження N 1-торги (квартальна) "Звіт про проведення закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти", що додається, та ввести її у дію, починаючи зі звіту за І квартал 2013 року.
2. Поширити форму державного статистичного спостереження, затверджену цим наказом, на:
- Раду міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київську та Севастопольську міські державні адміністрації - головних розпорядників бюджетних коштів;
- центральні органи державної влади - головних розпорядників бюджетних коштів, розпорядників державних кредитних ресурсів, коштів Національного банку України, Пенсійного фонду України, державних цільових фондів, державних та місцевих фондів, коштів загальнообов'язкового державного соціального страхування, Фонду соціального захисту інвалідів.
3. Департаменту статистики торгівлі (Фризоренко А.О.) здійснювати методологічне керівництво збиранням і опрацюванням даних за формою державного статистичного спостереження, затвердженою цим наказом.
4. Керівникам територіальних органів державної статистики забезпечити в установленому порядку збирання, опрацювання та подання даних за формою державного статистичного спостереження N 1-торги, затвердженою цим наказом.
5. Визнати таким, що втратив чинність, з 01 лютого 2013 року наказ Держкомстату від 09 листопада 2011 року N 290 "Про затвердження форми державного статистичного спостереження N 1-торги (квартальна) "Звіт про проведення закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти".
6. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника Голови Піщейка В.О.
Голова
Ідентифікаційний код ЄДРПОУ |
Державне статистичне спостереження
Конфіденційність статистичної інформації забезпечується |
Порушення порядку подання або використання даних державних статистичних спостережень тягне за собою відповідальність, яка встановлена статтею 186³ Кодексу України про адміністративні правопорушення |
ЗВІТ ПРО ПРОВЕДЕННЯ ЗАКУПІВЕЛЬ ТОВАРІВ,
РОБІТ І ПОСЛУГ ЗА ДЕРЖАВНІ КОШТИ
за січень - _______________________20___ року
Подають: |
Термін подання |
N 1-торги |
юридичні особи, на яких поширюється дія Закону України "Про здійснення державних закупівель" та/або Закону України "Про особливості здійснення закупівель в окремих сферах господарської діяльності": |
не пізніше |
(квартальна) |
1Відповідно до Закону України "Про державний бюджет України" на звітний рік. |
Респондент: Найменування: ___________________________________________________________________________________________________
Місцезнаходження (юридична адреса): _______________________________________________________________________________ _________________________________________________________________________________________________________________ _________________________________________________________________________________________________________________ |
|
Код |
Усього за процедурами закупівель |
У тому числі за видами процедур закупівель |
Закупівлі |
|||||
відкриті торги |
двосту-пеневі |
запити |
попередня кваліфікація учасників |
закупівлі |
електронний реверсивний аукціон |
||||
А |
Б |
1=2+3+4+5+6+7 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
І. ЗАГАЛЬНА КІЛЬКІСНА ХАРАКТЕРИСТИКА ЗАКУПІВЕЛЬ - одиниць |
|||||||||
Усього оголошень про результати |
100 |
|
|
|
|
|
|
|
х |
з них |
101 |
|
|
|
|
|
|
|
х |
Усього проведено процедур закупівель з урахуванням частин предмета закупівлі (лотів) (р. 110 >= р. 112) |
110 |
|
|
|
|
|
|
|
х |
з них |
112 |
|
|
|
|
|
|
|
х |
Кількість учасників, які подали пропозиції конкурсних торгів для участі у процедурах закупівлі (р. 120 >= р. 130) |
120 |
|
|
|
|
|
|
|
х |
Кількість пропозицій конкурсних торгів, у тому числі за частинами предмета закупівлі (лотами) |
121 |
|
|
|
|
|
|
|
х |
з них |
122 |
|
|
|
|
|
|
|
х |
Кількість учасників - переможців |
130 |
|
|
|
|
|
|
|
х |
у тому числі |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
вітчизняних суб'єктів |
131 |
|
|
|
|
|
|
|
х |
іноземних суб'єктів |
132 |
|
|
|
|
|
|
|
х |
Кількість укладених договорів |
140 |
|
|
|
|
|
|
|
|
з них |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
з вітчизняними суб'єктами господарювання |
150 |
|
|
|
|
|
|
|
|
з іноземними суб'єктами господарювання |
160 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Кількість укладених рамкових угод |
170 |
|
|
|
х |
|
х |
х |
х |
Кількість договорів укладених за рамковими угодами |
171 |
|
|
|
х |
|
х |
х |
х |
Кількість укладених договорів у попередні роки, які виконуються |
180 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Усього звернень щодо усунення порушень під час проведення процедур закупівель |
190 |
|
|
|
|
|
|
|
х |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
II. ВАРТІСHA XAPAКTEPИCTИKA ЗАКУПІВЕЛЬ - тис.грн. |
|||||||||
Загальна річна сума коштів, запланованих замовником для закупівлі товарів, робіт і послуг (р. 200 >= р. 201 + р. 202) |
200 |
|
х |
х |
х |
х |
х |
х |
|
кошти державних, казенних, комунальних підприємств |
201 |
|
х |
х |
х |
х |
х |
х |
|
кошти господарських товариств, у яких державна або комунальна частка акцій перевищує 50 відсотків |
202 |
|
х |
х |
х |
х |
х |
х |
|
Загальна сума коштів, яку заявили у звітному періоді для закупівлі товарів, робіт і послуг |
210 |
|
|
|
|
|
|
|
х |
Загальна сума коштів за укладеними договорами у звітному періоді для закупівлі товарів, робіт і послуг |
220 |
|
|
|
|
|
|
|
|
у тому числі за рахунок |
221 |
|
|
|
|
|
|
|
|
коштів бюджету Автономної |
222 |
|
|
|
|
|
|
|
|
коштів місцевих бюджетів |
223 |
|
|
|
|
|
|
|
|
коштів Національного банку України |
224 |
|
|
|
|
|
|
|
|
коштів державних цільових фондів, державних та місцевих фондів |
225 |
|
|
|
|
|
|
|
|
коштів Пенсійного фонду України |
226 |
|
|
|
|
|
|
|
|
коштів загальнообов'язкового державного соціального страхування, Фонду соціального захисту інвалідів |
227 |
|
|
|
|
|
|
|
|
державних кредитних ресурсів |
228 |
|
|
|
|
|
|
|
|
коштів державних, казенних, комунальних підприємств |
229 |
|
|
|
|
|
|
|
|
коштів господарських товариств , у яких державна або комунальна частка акцій перевищує 50 відсотків |
230 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Загальна сума коштів (фактичні видатки) |
240 |
|
|
|
|
|
|
|
|
у тому числі |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
товарів |
241 |
|
|
|
|
|
|
|
|
з них |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
товарів вітчизняного виробництва |
241а |
|
|
|
|
|
|
|
|
робіт |
242 |
|
|
|
|
|
|
|
|
послуг |
243 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Загальна сума коштів (фактичні видатки) |
250 |
|
|
|
|
|
|
|
|
____________________________________________ | ______________________________________ |
Місце підпису керівника та/або особи, |
(ПІБ) |
____________________________________________ | ______________________________________ |
(ПІБ) | |
телефон: _________________ факс: _________________ електронна пошта: _________________________________ |
